Kontakt
PRZEDSTAWICIELE
Handlowi
F.A.Q.
Nasi przedstawiciele handlowi posiadają niezbędną wiedzę, aby pomóc w rozwoju Twojej sprzedaży. Przy projektowaniu zatowarowań mamy mozliwość wyposażenia sklepu w regały ekspozycyjne. Chętnie pomożemy w doborze asortymentu i zapewniamy stałą, indywidualną opiekę handlową.
Aby skontaktować się z opiekunem handlowym, kliknij na mapie w swoje województwo.
Czy każdy może zostać klientem hurtowni?
Prowadzimy selektywną dystrybucję, skupiając się na firmach dla których branża zoologiczna jest podstawą działalności. Obsługujemy głównie specjalistyczne sklepy zoologiczne, ogrodnicze i pokrewne z działem zoologicznym. Zaopatrujemy także duże sieci i centra dystrybucyjne i zoologiczne sklepy internetowe.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Pracujemy w tygodniowym cyklu zamówieniowym. Codziennie przyjmujemy dyspozycje na określone trasy, które następnego dnia rano wyjeżdżają i w tym samym dniu są dostarczane bezpośrednio do sklepu. Takie zamówienia realizujemy na bieżąco, a czas dostarczenia to często mniej niż 24h, a w przypadku zamówień popołudniowych mniej niż 12h. Zamówienia do wysyłki poprzez firmy kurierskie realizujemy max. do 48h. Aby dowiedzieć się czy i kiedy dojeżdżamy do Twojej miejscowości zapraszamy do kontaktu z najbliższym oddziałem Rokus lub przedstawicielem handlowym na danym rejonie.
Czy mogę sam odebrać towar z magazynu?
Tak, w każdym z naszych oddziałów towar można odebrać osobiście. Jesteśmy przystosowani także do zakupów Cash&Carry i chętnie pomożemy przy załadunku jak i podczas zakupów. Nasze świetnie zaopatrzone magazyny stoją przed Tobą otworem.
Jaki jest koszt wysyłki?
Nie doliczamy dodatkowych kosztów wysyłki. Staramy się tak zarządzać logistyką, aby nawet najmniejsze zamówienia dowieźć na czas i bez dodatkowych kosztów. Posiadamy jednak minimum logistyczne ? 200 zł netto.